piątek, 22 lutego 2013

z zakładkami indeksującymi ;)

Brzmi głupio, ale zabawa była super! Zakładki muszą być oczywiście foliowe, żeby to miało sens, najlepiej różnokolorowe i dużo :) kąpiel trwała 2h!
najpierw Robert przyklejał zakładki na całej wannie.Część przyklejał też na sobie ;P Dawałam mu cały plik np. niebieskich i sam je sobie rozdzielał (to dobre ćwiczenie dla małych rączek). Kiedy cała wanna była już oblepiona, dałam mu przezroczyste różne butelki i odklejał zakładki i do nich wrzucał. do niektórych nalewał wodę, do innych nie. na koniec, kiedy zakładki straciły klej zrobiliśmy kolorową kąpiel! :) wszystkie zakładki wylądowały w wodzie a my mieszaliśmy rękami wodę kiedy opadały na dno. Bardzo ładnie to wyglądało, tak ładnie wirowały.
Zamieszczam tylko jedną fotkę, która nie oddaje tego jak było fajnie,ponieważ niestety robiłam  fotki jak większość zakładek była w butelkach...(nie wiedziałam wtedy, że mi będą potrzebne dokładniejsze zdjęcia ;),  ale pokazuje troszkę o co chodzi.  Innych nie mogę zamieścić w wiadomych względów ;)


1 komentarz:

  1. aż Ty, ależ mnie zainspirowałaś! :-)
    jutro coś wycuduje podobnego - dzięki!

    OdpowiedzUsuń